Sunday, May 24, 2009

Balik Kampung


Salah satu view di Malaysia......alahai sekarang ni dah musim malaysianyansab balik ke Malaysia dah...sekejap jer rasenyer....dekat department aku ade 3 orang yg akan pulang(DinWahab,Husin and Nahar).Bukan main seronok lagi diaorang dapat balik tu,al-maklumlah nak jumpe anak2.......(Mgikut aper yg mereka katalah...)


Akupun rase rindu jugak nak balik ker Malaysia tapi aku punye family dah ade kat sini,bolehlah bertahan lagi kalu nak dibandingkan dengan mereka.Zuraili and Nazreen pun akan pulang jugak pada awal bulan June ni.Tinggallah aku n maner2 lagi yg sewaktu denganku.


Takpelah,HARI INI HARI MEREKA,HARI AKU AKAN TIBA....ha..ha..ha..


Aku merasa simpati sebab ade jugak dikalangan kawan2 aku kat YANSAB tapi Dept.lainlah yang tak dapat cuti sebab Plant mereka dah nak Start up...dan ade Plant tu yang dah Start up pastu shutdown balik......takpelah keje jugak namanye..betul tak...sabar jer la...duduk kat sini memang kene banyak bersabar.....


Kepada sape2 yg nak balik tu,pastikan anda fully utilizekan cuti anda bersama2 orang yang tersayang.....Aku doakan agar urusan anda semua berjalan dengan lancar.


Amin.

1 comment: